Jopa 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus | Nopea 1-3 päivän toimitus | Ilmainen toimitus yli 50e tilauksille
0 0,00

Ostoskori on tyhjä.

Tilaus- ja toimitusehdot

Timkone Oy (3102749-2) myy tuotteita verkkokauppa Robotarvike.fi kautta Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

  • Sähköposti: asiakaspalvelu@robotarvike.fi
  • Puhelin: 04578323990
  • Postiosoite: Ukko-Pekankaari 21, 54500 Taavetti

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

  • Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
  • Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
  • Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
  • Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

30 päivän vaihto- ja palautusoikeus

Tarjoamme ilmaisen toimituksen ja 30 päivän palautusoikeuden kaikille tilauksille, joiden loppusumma ylittää 100 euroa. Alle 100e tilauksilla on normaali kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Voit turvallisesti ostaa meiltä ja kokeilla tuotetta kotona 30 päivän ajan. Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseesi, laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@robotarvike.fi ja kerro asiasta. Tarvitsemme tilausnumeron ja tuotetiedot, jonka haluat palauttaa. Vastaamme sinulle tarkempien ohjeiden kera.

Huom! Tuote on oltava myyntikuntoinen. Tuotteen mukana tulee toimittaa kaikki alkuperäistarvikkeet, osat ja ohjekirjat. Pakkaa tuote huolellisesti. Vastaanotettuamme tuotteen, tarkistamme sen ja hyvitämme tuotteen hinnan 14 vuorokauden sisällä vastaanottamisesta.

Takaisinosto

Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseesi 30 päivän jälkeen, olemme valmiita ostamaan tuotteen takaisin jopa 70% ostohinnastasi. Hyvityksen hintaan vaikuttaa tuotteen kunto ja ikä. Ota yhteyttä sähköpostitse ja kerro tuotteestasi tarkemmin. Saat alustavan arvion hyvityksestä ja tarkemmat ohjeet vastausviestissä.

Voimme tehdä hyvityksen myös, jos haluat vaihtaa vanhan laitteesi uuteen. Sinun ei turhaan tarvitse nähdä myynnin vaivaa riskeineen. Saat alennuskupongin, joka syötetään kassalla uutta laitetta ostaessasi.

Alennuskuponki ei ole henkilökohtainen. Voit antaa sen vaikka sukulaiselle lahjaksi.

Tilauksen nouto

Tilausten nouto paikanpäältä täytyy sopia etukäteen asiakaspalvelun kanssa ennen tilausta. Saat nouto ohjeet asiakaspalvelusta. Oletuksena tilaukselle tulee toimitus noutopaikkaan 6,2e toimituskululla.

Kuljetuspalvelut – toimitus vastaanottopisteeseen

Pakettisi lähetetään valitsemaasi toimipisteeseen. Vastaanottajalle toimitetaan sähköinen saapumisilmoitus tekstiviestinä. Lisäksi sama viesti lähetetään sähköpostitse. Paketti on noudettavissa kahden viikon ajan, ja sinä aikana vastaanottajalle lähetetään kaksi muistutusviestiä. Huomioithan, että pakettiautomaattiin tilattuja paketteja säilyttetään seitsemän vuorokautta. Muistathan ottaa henkilöllisyystodistuksen mukaasi.

Rahtihinnat:

0 € (alle 35 kg painava, yli 50 euroa maksava tilaus)

6,20 € (alle 35 kg painava, alle 50 euroa maksava tilaus)

Muista hakea tilauksesi 14 päivän kuluessa noutopiteestä tai 7 päivän sisällä automaatista!

Paketit, joita asiakas ei nouda 14 päivän kuluessa lähetetään takaisin Robotarvike.fi:lle. HUOM! Pakettiautomaatteihin toimitetut paketit säilytetään vain 7 päivää, jonka jälkeen noutamattomat paketit lähetetään takaisin Robotarvikkeelle. 

Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea pakettisi noutopisteestä. Teethän tämän jälkeen palautusilmoituksen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@robotarvike.fi. Saat vastauksessa tarkemmat toimintaohjeet. Palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti alkuperäisiin toimituspakkauksiin kaikkine alkuperäisvarusteineen. Mikäli tämä ei ole mahdollista, mainitse se sähköpostissasi.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen noutopisteestä / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä Robotarvikkeelle, on Robotarvike oikeutettu perimään asiakkaalta käsittelykuluja 30 euron arvosta.


Toimitusaika

Kun olemme vahvistaneet tilauksesi, sinulle lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@robotarvike.fi, mikäli et saa tilausvahvistusta lyhyen ajan kuluessa tilauksesi tekemisestä. Toimitusaika on 1-3 arkipäivää koko maassa varastossa oleville tuotteille.

Toimitusaikaan saattaa aiheutua pieniä viiveitä arkipyhistä tai suurien alennuskampanjoiden aikana. Emme myöskään ota vastuuta kuljetusyhtiöstä johtuvista mahdollisista viivästyksistä.

Voit luottaa siihen, että teemme kaikkemme saadaksemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti toimitetuksi.

Tilaustavarat: Mikäli ostat tuotetta, jossa varastoarvona lukee “jälkitoimituksessa”, se tarkoittaa sitä, ettei meillä ole tuotetta toimitettavissa suoraan varastosta. Meidän tulee tilata tuote tai sitä tulossa varastoon tavarantoimittajalta, ja tämä pidentää hieman toimitusaikaa. Normaalisti tilaustavaroiden toimitus kestää noin 2-3 viikkoa. Sinuun ollaan yhteydessä, mikäli toimitus viivästyy.

Loppuunmyydyt tuotteet tilauksellasi

Valitettavasti joskus tapahtuu niin ikävästi, että onnistut tilaamaan sellaisia tuotteita, jotka jostain syystä (esim. väärä varastostatus) ovat loppuneet varastostamme, vaikka verkkokauppa näyttääkin tuotetta löytyvän varastosta. Ilmoitamme tästä sinulle sähköpostitse ja tarjoamme sinulle samalla korvaavaa tuotetta, mikäli sellainen löytyy. Tämä ei koske tarjous-/kampanjatuotteita.

Lunastamatta jätetyt paketit/lähetykset

Muista hakea tilauksesi 14 päivän kuluessa!

Paketit, joita asiakas ei nouda 14 päivän kuluessa lähetetään takaisin Robotarvikkeelle ja näihin lisätään 30 euron käsittelykulu. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea pakettisi postissa. Tee tämän jälkeen palautusilmoitus lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@robotarvike.fi. Otsikoithan viestisi “Asiakaspalautus + tilausnumero”. Saat vastauksessa tarkemmat toimintaohjeet.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta vierailla vastaanottopisteessä käännyttämässä pakettia, olethan yhteydessä Robotarvikkeen asiakaspalveluun. Otsikoithan viestisi “Noutamaton tilaus + tilausnumero”.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen vastaanottopisteeltä / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä Robotarvikkeelle, on Robotarvike oikeutettu perimään asiakkaalta käsittelykuluja 30 euron arvosta.

Virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisäätinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Päivityshistoria:

6.11.2022

  • Yrityksen osoite muutettu
  • Tuotteiden noutaminen paikanpäältä ei ole enää madollista, kuin etukäteen asiakaspalvelun kanssa sovittaessa ennen tilausta
  • Kiinteä toimituskulu nostettu toimituskustannusten nousun vuoksi 5,9e -> 6,2e